STORY FOR TODAY

Taraaaaa ! Blog saye bertukar wajah lagi...Warne purple gituuu..Purple is my feveret okay :P Fuhhhh punye la letey edit sampai x tido malam aku..Ingat senang ke? Buat buat buat, edit edit edit then bila tekan preview, x jadi WAHAHA mase nie memang rase macam %$*#@%&(&%#!!!! Kena wat skali lagi sampai jadi..And akhir nye macam nie la blog aku jadinye..Header pun ntah pape aku wat, woi aku bukannye reti bab2 design ni! Pasni aku malas dah nk edit blog, warghh makin hancuss ade ah..


Eh hari ni budak PMR ambik result kan? Agak2 brape org la ek skola aku dapat 8A. Wuu next year giliran aku pulak..Eh yeke? Bukan lambat lagi ek? Aishh debor lop ase..Tahun depan aku duk kelas npew ahu..Harap2 laa kekal..Law nk naek tu, memang mustahil ah..Aku klau dh turun memang x naek2 dah =.=' Tapi....Kalau aku turun klas tahun dpn......ahhh lantak ar..naek ke turun :P


Bila tahun baru, mesti ade azam baru op op op..Azam aku tahun depan...emm...hmm....erm...ape ek...mmmm....haa tahun dpn aku nk blajar molep laa..xmau lew maen2 macam tahun ni..K aku tahu tahun ni memang aku maen2 gilew ah, final exam pun aku study 5 minit je stiap subjek..Cerdik x aku? Muehehe cerdik aaa best student la katekan :P And one more, aku takkan kapel sampai aku habis pmr tahun depan..ape?? x paham?? aku kate AKU TAKKAN COUPLE SAMPAI HABIS PMR TAHUN DEPAN!! ape?? x caye?? Wait and see laa..Tapi actually aku pun x caye gak harharhar..


Tapi kadang2 aku rase bosan gak bile hidup single :/ hmm Sokay laa aku kan ade ramai kawan..Kawan hok giler2 macam aku ea HAHA :P Single ahh best opp ley kawan ngan sape2 je..Ley je gi jalan ngan sape2 hok kite suke..xdop la orang nk marah, larang or jeles..Wiee ~ Eh, aku rasa macam nk tukar number tepon je..hmm,


Nak tahu x, berat aku naek T_T arghhh aku nk diet!!! Woi tahu dok aku tengoh lapor ea!! Wape ari dh x makan nasikkkk!!!! Umi ngan kakak aku sedap molep nganjing kt aku grrrr...Takpe2...Tengok arr bile aku slimm macam dulu ekg..JANGAN JELESS!! :P


Aku bosan aku bosan aku bosan! Jom gi jalan... :D bubye bebeh :)

No comments:

Post a Comment